Toimitamme informaatioteknologiaratkaisut kiinteistöille ja teollisuudelle projekteina ja palveluina. Informaatioteknologiajärjestelmien määrä kasvaa koko ajan, ja ne muuttuvat yhä monimutkaisemmiksi.
Informaatioteknologiaratkaisujen piiriin voivat kuulua mm:
Teemme tiivistä yhteistyötä alihankkijoidemme kanssa, ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme uusinta tekniikkaa ja parhaat mahdolliset ratkaisut. Ratkaisut ja tuotteet suunnitellaan aina tapauskohtaisesti ja valitaan kulloistenkin erityistarpeiden mukaisesti.
Viranomaiset ovat asettaneet tiettyjä vaatimuksia töiden suorittamiselle, jotta voidaan olla varmoja työn ammattimaisesta laadusta. Työntekijöillämme on viranomaisten näille töille edellyttämät luvat ja pätevyydet.
Kiinteistöteknisiä prosesseja valvotaan keskitetysti
Caverionin etähallintakeskuksesta 24/7, kaikkina viikonpäivinä kellon ympäri. Etähallintakeskus toimii yhteistyössä HelpDeskimme kanssa, joka ottaa vastaan asiakkailta tulevat palvelupyynnöt. Yhdessä nämä toiminnot muodostavat Caverionin asiakaspalvelukeskuksen, joka
vastaa sopimusasiakkaiden yhteydenottoihin 24/7, joka päivä 24 tuntia vuorokaudessa.
Tiesitkö, että 90 % hälytyksistä voidaan hoitaa etähallinnalla?
Tutustu etähallintapalveluihimme
Tutustu myös HelpDeskin toimintaan