14.04.2023 Sijoittajauutinen

Caverionin osavuosikatsaus 1−3/2023 julkistetaan 27.4.2023

Caverion Oyj:n osavuosikatsaus 1−3/2023 julkistetaan torstaina 27.4.2023 noin kello 8.00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja esitysaineistot suomeksi ja englanniksi ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Osavuosikatsauksesta järjestetään englanninkielinen tiedotustilaisuus torstaina 27.4.2023 klo 10.00 Hotel Kämpin Symposion-kokoustilassa, osoitteessa Kluuvikatu 2, 2. kerros, Helsinki. Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Jacob Götzsche ja talousjohtaja Mikko Kettunen. Tilaisuus on tarkoitettu sijoitusanalyytikoille, salkunhoitajille ja tiedotusvälineille.

Webcast ja puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuutta sekä johdon esityksiä voi seurata myös suorana webcast-lähetyksenä Caverionin kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat. Suora lähetys alkaa klo 10.00. Tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa noin klo 12.00.

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta rekisteröitymällä etukäteen oheisesta linkistä: https://palvelu.flik.fi/teleconference/?id=1009621

Puhelinnumerot ja konferenssitunnus osallistumista varten toimitetaan rekisteröitymisen jälkeen. Kysymyksen esittämiseksi osallistujan tulee painaa puhelimestaan *5 liittyäkseen kysymysjonoon.

Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi.

Aikataulu eri aikavyöhykkeillä:

Osavuosikatsauksen
julkistaminen
Tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja
suora webcast-lähetys
Webcast-
lähetyksen tallenne saatavilla
EEST (Helsinki) 08.00 10.00 12.00
CEST (Pariisi, Tukholma) 07.00 09.00 11.00
BST (Lontoo) 06.00 08.00 10.00
EDT (New York) 01.00 03.00 05.00

Lisätietoja: Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com