27.10.2023 Sijoittajauutinen

Caverionin osavuosikatsaus 1-9/2023 julkistetaan 3.11.2023

Caverion Oyj:n osavuosikatsaus 1-9/2023 julkistetaan perjantaina 3.11.2023 noin kello 8.00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja esitysaineistot suomeksi ja englanniksi ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Osavuosikatsausta koskeva englanninkielinen tiedotustilaisuus järjestetään perjantaina 3.11. 2023 klo 10.00 yhtiön pääkonttorissa osoitteessa Torpantie 2, 01650 Vantaa. Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Jacob Götzsche ja talousjohtaja Mikko Kettunen. Tilaisuus on tarkoitettu sijoitusanalyytikoille, salkunhoitajille ja tiedotusvälineille.

Webcast ja puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuutta sekä johdon esityksiä voi seurata myös suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa https://caverion.videosync.fi/2023-q3 tai Caverionin kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat. Suora lähetys alkaa klo 10.00. Tallenne on myöhemmin katsottavissa samassa osoitteessa.

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta rekisteröitymällä etukäteen oheisesta linkistä: https://palvelu.flik.fi/teleconference/?id=1009623.

Puhelinnumerot ja konferenssitunnus osallistumista varten toimitetaan rekisteröitymisen jälkeen. Kysymyksen esittämiseksi osallistujan tulee painaa puhelimestaan *5 liittyäkseen kysymysjonoon.

Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi.

Aikataulu eri aikavyöhykkeillä:

Raportin

julkistaminen

Tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja
suora webcast-lähetys

Webcast-
lähetyksen tallenne saatavilla

EET (Helsinki)

CET (Pariisi, Tukholma)

GMT (Lontoo)

EDT (New York)

Lisätietoja:   Noora Koikkalainen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 050 562 6552, noora.koikkalainen@caverion.com