21.03.2016 Pörssitiedote

Caverionin varsinainen yhtiökokous pidetään tänään 21.3.2016: Caverion kommentoi ensimmäisen vuosineljänneksen kehitystä

Caverion Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään tänään 21.3.2016 klo 10.00 alkaen Helsingissä. Hallituksen puheenjohtaja Ari Lehtoranta pitää tilaisuudessa avauspuheenvuoron, ja Caverionin konsernijohtaja Fredrik Strand käsittelee katsauksessaan vuoden 2015 taloudellista tulosta, markkinanäkymiä sekä yhtiön strategisia tavoitteita. Lisäksi Fredrik Strand kommentoi lyhyesti Caverionin kehitystä ensimmäisen vuosineljänneksen aikana.

”Caverionin strategian toteutus etenee suunnitelman mukaisesti. Tammi-helmikuun aikana olosuhteet Norjan markkinoilla eivät kuitenkaan ole parantuneet verrattuna vuoden 2015 lopun tilanteeseen. Caverion ei odota välitöntä muutosta parempaan Norjan markkinoilla”, sanoo Fredrik Strand, Caverionin konsernijohtaja.

Konsernin raportoidun käyttökatteen tammi-maaliskuulta odotetaan olevan viime vuoden tasolla. 27.1.2016 julkistettu tulosohjeistus vuodelle 2016 säilyy ennallaan: Caverion arvioi, että konsernin vuoden 2016 liikevaihto kasvaa edellisvuodesta (2015: 2 443 milj. euroa) ja että konsernin vuoden 2016 käyttökate kasvaa merkittävästi edellisvuodesta (2015: 91,5 milj. euroa).

Toimitusjohtajan esitys sekä 27.1.2016 julkistettu yhtiökokouksen asialista ovat saatavilla Caverionin verkkosivuilla osoitteessa www.caverion.fi/yhtiokokous.

Lisätietoja: Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, Caverion Oyj, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.fi

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi