10.04.2014 Pörssitiedote

Caverion Oyj:n osavuosikatsauksen 1−3/2014 julkistaminen 24.4.2014

Caverion Oyj:n osavuosikatsaus tammi−maaliskuulta 2014 julkistetaan torstaina 24.4.2014 noin kello 08.00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja esitysaineistot suomeksi ja englanniksi ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Osavuosikatsauksesta järjestetään englanninkielinen tiedotustilaisuus torstaina 24.4.2014 klo 10.00 Ravintola Bankissa, osoitteessa Unioninkatu 20, Helsinki. Tilaisuus on tarkoitettu sijoitusanalyytikoille, salkunhoitajille ja tiedotusvälineille.

Webcast

Tiedotustilaisuutta sekä toimitusjohtaja Fredrik Strandin ja talousjohtaja Antti Heinolan esitystä voi seurata myös suorana webcast-lähetyksenä Caverionin kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat. Suora lähetys alkaa klo 10.00. Tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa noin klo 12.00 mennessä.

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua (klo 9.55) numeroon +358 9 817 10 467. ID-numeroa tai pin-koodia ei tarvita.

Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi. Tilaisuuden lopussa tiedotusvälineillä on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös suomeksi.

Aikataulu eri aikavyöhykkeillä:

Osavuosikatsauksen julkistaminen Tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja
suora webcast-lähetys
Webcast-lähetyksen tallenne saatavilla
EEST (Helsinki) 08.00 10.00                             12.00
CEST (Pariisi, Tukholma) 07.00 09.00 11.00
BST (Lontoo) 06.00 08.00 10.00
EDT (New York) 01.00 03.00 05.00

Lisätietoja antaa:

Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.fi

CAVERION OYJ

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi