(C) Architektur Darstellung Michael Behrendt
05.04.2019 Sijoittajauutinen

Caverion on allekirjoittanut viiden vuoden sopimuksen palveluiden johtamisesta uudessa rakennuskompleksissa Saksassa

Caverion ja REX-The East SARL ovat allekirjoittaneet sopimuksen palveluiden johtamisesta uudessa The East -rakennuskompleksissa Frankfurt am Mainissa, Saksassa. Sopimuksen arvoa ei julkisteta.

Caverionin Palveluiden johtaminen -sopimus kattaa teknisen ylläpidon ja huollon, tehokkuuden, käytettävyyden, turvallisuuden ja rakennuksen kunnon viisivuotisen sopimuskauden ajan. Lisäksi siihen sisältyvät talvikunnossapito, sisä- ja ulkosiivous ja pihatyöt.

The Eastin pinta-ala on 52 000 neliömetriä, ja siinä on 177 huippuvarusteltua vuokra-asuntoa, 170 huoneen hotelli, maanalainen parkkihalli sekä toimisto- ja liiketiloja.

”The Eastin lisäksi Caverion ylläpitää kahta muuta kiinteistöämme Frankfurtissa. Caverionin työntekijät ja vahva tekninen osaaminen ovat siis meille jo tuttuja”, kertoo omistajayhtiön neuvoa-antava varainhoitaja Daniel Schuster Zurich Service GmbH:ltä.

”Teknisenä operaattorina olemme vastuussa kiinteistötekniikan luotettavasta toiminnasta sprinklereistä lämmitykseen, ilmanvaihtoon ja sähköjärjestelmiin. Tämän toteuttavat paikan päällä oleva tiimimme sekä palveluumme sisältyvä paloinsinööri”, sanoo Karl-Heinz Pfisterer, joka on tilapalvelujen johtaja Caverionin toimipisteessä Frankfurt am Mainissa.

Lue lisää palveluistamme kiinteistösijoittajille ja kiinteistökehittäjille

Kuva: Architektur Darstellung Michael Behrendt

Lisätietoja: Beate Eichinger, viestintäpäällikkö, Caverion Saksa, puh. +49 173 261 2827, beate.eichinger@caverion.com