Hämeenlinnan kaupunki - Elinkaarihanke takaa Nummikeskuksen turvallisuuden

trustmary-watermark-366x300

Hämeenlinnan kaupungin Nummikeskus on toteutettu elinkaarihankkeena Caverion Suomi Oy:n toimesta. Kaupungille elinkaarihanke tuo luottamusta siihen, että tilat kestävät aikaa ja pysyvät turvallisina. Hämeenlinnan kaupungin strategiajohtaja Markku Rimpelä pitää Caverionia joustavana ja vahvana toimijana, joka kuuntelee asiakkaiden toiveita.

Hämeenlinnan kaupungin Nummikeskusta lähdettiin suunnittelemaan vanhan Nummen koulun mentyä huonoon kuntoon. Uudessa Nummikeskuksessa toimii peruskoulun lisäksi muun muassa neuvola ja kirjasto. Nummikeskus käyttää Caverionin elinkaaripalveluita, eli Caverion on vastuussa kiinteistöstä ja kiinteistöteknisistä laitteista ja järjestelmistä yli 20 vuoden ajan.

– Yhteistyömme Caverionin kanssa perustuu Nummikeskuksen rakentamiseen ja ylläpitoon, Rimpelä kertoo.

Asioita on vaivatonta hoitaa portaalin kautta

– Elinkaarihankkeella haemme vakautta ja turvallisuutta siihen, että nämä Nummikeskuksen tilat pysyvät terveinä ja turvallisina. Elinkaari-rahoitusmallissa meillä on kahdenkymmenen vuoden sopimus, johon tulee vielä optio päälle. Sopimuskauden jälkeen rakennuksen tulee olla laadultaan ja kunnoltaan tietyllä tasolla, Rimpelä kuvailee.

Rimpelä kuvailee yhteistyötä Caverionin kanssa avoimeksi. Käytössä on Caverion Customer Info -portaali, jonka kautta voi seurata yhteistyökumppanin toimintaa Nummikeskuksessa. Portaali lisää yrityksen toiminnan läpinäkyvyyttä.

– Portaalin käyttö on meillä todettu erittäin sujuvaksi tavaksi hoitaa asioita käyttäjän ja tuottajan välillä, Rimpelä mainitsee.

Caverion pitää kiinni sovitusta

Rimpelällä ei ole yhteistyökumppanin toiminnasta mitään pahaa sanottavaa. Yhteistyöprojektin aikana hänen käsityksensä Caverionista vahvana toimijana on lujittunut.

– Voisin suositella Caverionia joustavan toimintamallin, asiakkaiden kuulemisen ja luvattujen asioiden toteuttamisen vuoksi, Rimpelä tiivistää.

Trustmary Finland Oy on tuottanut asiakaskokemustarinan puolueettomasti. Tarinat perustuvat haastateltavien vapaaehtoisuuteen suositella yritystä muille eikä niitä ole käsikirjoitettu etukäteen. Asiakastarinan on hyväksynyt haastateltu asiakas.

Tutustu Nummikeskuksen referenssiin