18.12.2023 Lehdistötiedote

Tänä vuonna lahjoitamme joulukortteihin ja -muistamisiin varatut rahat Mieli ry:lle ja Team Rynkebylle

Lahjoitimme Mieli ry:n joulukeräykseen 11 400 euroa. Summa menee idullaan olevien sukupolvien eli lasten ja nuorten hyväksi. Caverit hoitivat lahjoitussummasta noin 6200 euroa kasaan omilla jalkalihaksillaan, pyöräilemällä Kilometrikisassa viime kesänä. Jokaisesta caverin polkemasta kilometristä osoitettiin 5 senttiä Mieli ry:n toimintaan. Kisassa pyöräili meiltä kaikkiaan 150 henkilöä, ja aloite kisaan osallistumisesta tuli alun perinkin cavereilta itseltään. Loput summasta tulivat Vuoronvaihto-tapahtumaan ilmoittautuneiden määrän perusteella. Mieli ry:lle osoitettiin 5 euroa jokaista ilmoittautunutta kohden. Caverion on myös työnantajana saanut kahtena vuonna peräkkäin Mieli ry:n Hyvän mielen työpaikka -tunnustuksen.  Lisää voit lukea täältä.

Team Rynkeby on eurooppalainen hyväntekeväisyyspyöräilyjoukkue, joka pyöräilee joka kesä Pariisiin ja kerää rahaa vakavasti sairaille lapsille. Avustuskohteina Suomen Team Rynkebyn joukkueilla on Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiö ja Sylva Ry, joista Aamu tukee lasten syöpätutkimusta ja Sylva Ry vakavasti sairaita lapsia ja heidän perheitään kamppailussa syöpää vastaan.

Caverion on kahden Suomen joukkueen kultasponsori ja nämä joukkueet ovat Helsingin joukkue sekä Oulun joukkue. Oulun joukkueessa polkee Caverion Teollisuudesta, uusiutuvan energian ryhmästä Kimmo Kaappola, joka raportoi meille valmentautumisestaan, matkastaan ja Oulun joukkueen pyöräilystä ensi vuoden aikana.

Oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! 🎅🏻🎄🤶🏻

Lisätietoja: Maria Rahikka varainhankintapäällikkö, Mieli ry. puh. +358 40 5476 511 maria.rahikka@mieli.fi Anne Paasikari henkilöstöjohtaja, Caverion Suomi  puh. +358 40 709 7243 anne.paasikari@caverion.com