biotope austria-2.jpg
17.05.2018 Sijoittajauutinen

Caverion toteuttaa rakennustekniikan ekologisesti innovatiiviseen ”The Brick” -toimistokokonaisuuteen Itävallassa

Caverion toteuttaa rakennustekniikan ekologisesti innovatiiviseen "The Brick" -toimistokokonaisuuteen Itävallassa

Caverion ja rakennusliike STRABAG ovat solmineet sopimuksen ekologisesti innovatiivisesta monikäyttöisestä rakennuskompleksista "The Brick" Wienerbergissä Wienissä, Itävallassa. Sopimuksen arvo on noin 8,8 miljoonaa euroa.

Vuoteen 2019 mennessä rakennetaan kaksi uutta rakennusta Triester Straßen ja Biotope Cityn välille, jotka on suunniteltu vanhojen liikerakennusten tyyliin, vihreillä tiiliseinämillä ja maisemoituun ympäristöön.

SORAVIAn kehittämä ekologisesti innovatiivinen toimistokokonaisuus koostuu loft-toimistoista, ravintoloista ja kaupoista sekä houkuttelevista yhteisistä alueista. Caverion huolehtii rakennusten täydellisistä LVI- ja sprinklerijärjestelmistä, mukaan lukien palontorjunta ja eristys, sekä rakennusautomaatiojärjestelmän toteutuksesta. Rakennus koostuu kolmesta pohjakerroksesta ja kymmenestä kerroksesta, joiden kokonaispinta-ala on noin 44 500 m².

”Olemme hallinnoineet monia vastaavanlaisia hankkeita asiantuntemuksella aiemminkin. Haasteemme tässä hankkeessa on suhteellisen lyhyt rakennusvaihe. Olemme tällä hetkellä kokoonpanosuunnittelu-vaiheessa, joka toimii projektin taustalla", sanoo Caverionin Itävallan divisioonajohtaja Manfred Simmet.

STRABAG kuuluu Caverionin pääurakoitsijat-asiakassegmenttiin. SoReal GmbH on SORAVIAn tytäryhtiö ja STRABAGin asiakas. Lue lisää projekteistamme pääurakoitsijoille.

Lisätietoja antaa: Daniela Harrison, markkinointi ja viestintä, Caverion Itävalta, puh. +43 (0)5 0606 4267, daniela.harrison@caverion.com