Office for Metropolitan Architecture (OMA)_1000x667.jpg Office for Metropolitan Architecture (OMA)
21.03.2018 Sijoittajauutinen

Caverion toimittaa ilmanvaihtojärjestelmät uuteen toimistorakennukseen Saksassa

Caverion ja rakennusliike Ed. Züblin AG ovat allekirjoittaneet sopimuksen ilmanvaihtojärjestelmien toimittamisesta uuteen toimistorakennukseen Berliinin keskustassa, Saksassa. Sopimuksen arvo on noin 6,9 miljoonaa euroa.

Axel Springer SE on Euroopan johtavia digitaalisia kustantajia ja uuden toimistorakennuksen tilaaja. Uusi toimistorakennus käsittää 115 000 neliötä 13 kerroksessa. Kuution malliseen rakennukseen tulee 30 metrin korkuinen atrium.

"Berliinin keskustassa sijaitsevien uusien työskentelytilojen on täytettävä korkeat vaatimukset. Sisäilman laadulla on työskentelytiloissa ratkaiseva merkitys. Olemme iloisia voidessamme tarjota erityisasiantuntijuutemme tähän merkittävään hankkeeseen”, sanoo Caverionin Saksan divisioonajohtaja Werner Kühn.

Ilmastoinnin ja ilmanvaihtojärjestelmien lisäksi Caverion vastaa savunpoistojärjestelmän asennuksesta.

Caverionin työ valmistuu joulukuussa 2019.

Ed. Züblin AG kuuluu Caverionin pääurakoitsijat-asiakassegmenttiin. Lue lisää pääurakoitsijat-asiakassegmentin projekteistamme.

Lisätietoja: Beate Bredl, viestintäpäällikkö, Caverion Saksa, puh. +49 173 2612827, beate.bredl@caverion.com