01.02.2018 Lehdistötiedote

Caverion muuttaa toimintonsa saman katon alle pääkaupunkiseudulla

Caverion muuttaa pääkonttorinsa Helsingin Käpylästä Vantaan Vapaalaan, jolloin kaikki sen pääkaupunkiseudulla työskentelevät noin 550 työntekijää pääsevät yhteisiin tiloihin. Caverionilla on jo nyt Vapaalassa muun muassa Kiinteistöteknisten palveluiden sekä teollisuuden ratkaisujen yksiköt, samoin kiinteistöjen etähallintakeskus ja Kiinteistö-HelpDesk. Uuteen toimipisteeseen Vantaalle päästään muuttamaan remontin jälkeen keväällä 2019.

Nyt solmittu vuokrasopimus Nordisk Rentingin kanssa pitää sisällään muun muassa konttoritilojen osittaisen modernisoinnin mukaan lukien Caverionin etähallintakeskuksen uudistamisen.

”Tavoitteena on, että uusi, yhteinen toimipiste tuo meille kustannussäästöjä mutta palvelee myös henkilöstöämme ja asiakkaitamme entistä paremmin. Haluamme, että uudet työtilat edistävät vuorovaikutteista työskentelyä ja lisäävät asiakkaidemme tietoisuutta uusista, digitaalisista ratkaisuistamme”, kertoo konsernin hankintajohtaja Janne Partanen.

Caverion ja Nordisk Rentingin vuokrasopimus koskee Vantaan Vapaalassa sijaitsevaa noin 12 000 neliömetriä käsittävää toimisto- ja logistiikkakiinteistöä.

Väliaikaisesti Caverion muuttaa Salmisaareen ennen kuin Vapaalan muutostyöt ovat valmiit. Osa henkilöstöstä jää vielä Käpylään muutostöiden valmistumiseen saakka. Caverionin etähallintakeskuksen ja Kiinteistö-HelpDeskin toiminta jatkuu normaalisti muutostöistä huolimatta.

Lisätietoja: Janne Partanen, konsernin hankintajohtaja, puh. 040 8403032