Caverion-1410 1000x1500.jpg
27.06.2018 Lehdistötiedote

Caverion lisää palvelutarjontaansa ABLOY-valtuutettuna lukkoliikkeenä

Caverion ja Abloy Oy ovat allekirjoittaneet sopimuksen ABLOY-valtuutettuna lukkoliikkeenä toimimisesta. Sopimus kattaa ABLOY-valtuutuksen ja Caverionin Vantaan toimipiste toimii ABLOY-valtuutettuna palvelupisteenä. Koeaika on kuusi kuukautta.

Sopimuksen myötä Caverionilla on oikeus myydä, asentaa ja huoltaa Abloy:n tuotteita. Caverion aikoo ensisijaisesti keskittyä Abloy:n elektromekaanisiin tuotteisiin kuten Aperio, Protec2 Cliq, Traka-avainkaappi ratkaisut, Abloy Pulse -lukitusjärjestelmä sekä sähkömekaanisiin lukkorunkoihin.

”Sopimus on jatkoa Caverionin ja Abloy:n yhteistyölle. Tavoitteenamme on laajentaa palvelutarjontaamme nykyisille ja uusille asiakkaille sekä tarjota heille erinomainen asiakaskokemus,” sanoo Caverion Suomi Oy:n liiketoimintapäällikkö Jussi Aaltojärvi.

Caverion ja Abloy allekirjoittivat sopimuksen Abloy OS -kulunvalvontatuotteiden ja ohjelmistojen jakelusta vuonna 2017.

Lisätietoja: Jussi Aaltojärvi, liiketoimintapäällikkö, Caverion Suomi, puh. 040 519 5749 jussi.aaltojarvi@caverion.com Teemu Rytky, myyntipäällikkö, Caverion Suomi, puh. 050 331 4599 teemu.rytky@caverion.com Kaisa Korkala, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Caverion Suomi Oy, puh. 050 387 9429, kaisa.korkala@caverion.com