12.12.2017 Pörssitiedote

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen ilmoitus omistusosuuden muuttumisesta Caverion Oyj:ssä

Caverion Oyj on 12. joulukuuta 2017 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen liputusilmoituksen, jonka mukaan Caverion Oyj:n hallituksen jäsen Antti Herlinin omistus Caverion Oyj:sta Security Trading Oy:n kautta (”Security Trading”, Antti Herlinin omistuksessa oleva yhtiö, y-tunnus 1948052-6) on ylittänyt 15 prosentin rajan. Ilmoituksen mukaan raja ylitettiin 11. joulukuuta 2017.

Ilmoituksen mukaan Antti Herlinin ja Security Tradingin yhteenlaskettu omistus Caverionista on 11. joulukuuta 2017 noussut 18 900 180 osakkeeseen, mikä vastaa 15,05 prosenttia Caverionin osake- ja äänimäärästä. Security Tradingin suora omistus Caverionista on 11. joulukuuta 2017 noussut 18 870 000 osakkeeseen, mikä vastaa 15,024 prosenttia Caverionin osake- ja äänimäärästä. Caverionilla on yksi osakesarja ja kullakin osakkeella on yksi ääni. Ilmoituksen prosenttiosuuksien laskennassa on käytetty Caverionin rekisteröityä kokonaisosakemäärää 125 596 092.

Liputusvelvollisen (liputusvelvollisten) osuus:

% osakkeista ja äänistä  % osakkeista ja äänistä rahoitus-välineiden kautta  Yhteenlaskettu %-osuus
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen  15,05 %  15,05 %
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)  10,50 %  10,50 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet:

Osakesarja/
osakelaji
Osakkeiden ja äänten
lukumäärä, kpl
Osakkeiden ja äänten %-osuus
Suora