17.04.2015 Sijoittajauutinen

Caverion vastaa yli 4 miljoonan euron talotekniikkatoimituksesta Tukholman kuninkaalliselle musiikkikorkeakoululle

Caverion on sopinut rakennusyhtiö NCC AB:n kanssa lämmitys-, vesi- ja viemäri-, jäähdytys- ja sähköjärjestelmien toimittamisesta Tukholman kuninkaallisen musiikkikorkeakoulun (Kungliga Musikhögskolan, KMH) uudelle kampukselle. Sopimuksen arvo on noin 4,3 miljoonaa euroa, ja se sisältää projektin johtamisen ja projektin toteutuksen. Työt kohteessa ovat jo alkaneet, ja ne on määrä saada päätökseen vuonna 2016.

Tukholman kuninkaallinen musiikkikorkeakoulu on musiikin opetukseen ja tutkimukseen erikoistunut valtion yliopisto. Akademiska Husin omistaman uuden kampuksen pinta-ala on noin 21 000 m2 . Hankkeeseen sisältyvät  viemäröinnin, jäähdytys- ja sähköjärjestelmien sekä valaistuksen asennustyöt musiikkistudioissa, kuorosaleissa ja luokkahuoneissa.

“Projekti on jo hyvässä vauhdissa, ja yhteistyömme NCC:n ja Akademiska Husin kanssa on toiminut hyvin alusta saakka. Hanke on erittäin mielenkiintoinen: kyseessä on eräs Ruotsin suurimmista ja arvostetuimmista musiikin korkeakoulutusta tarjoavista instituutioista, jonka korkeat standardit kampus tulee valmistuttuaan täyttämään”, kertoo District Manager Johan Ström Caverionin Ruotsin divisioonasta.

Havainnekuva uudesta kampuksesta on ladattavissa seuraavan linkin kautta:

Lisätiedot:

Caverion Sweden, Christel Svensson, Head of Marketing and Communications, tel.: +46 8 705 32 17, christel.svensson@caverion.se