17.03.2014 Sijoittajauutinen

Caverionin ensimmäinen varsinainen yhtiökokous pidetään tänään

Caverion Oyj:n ensimmäinen varsinainen yhtiökokous pidetään tänään 17.3.2014  kello 11.00 alkaen Finlandia-talossa, Helsingissä. Hallituksen puheenjohtaja Henrik Ehrnrooth pitää tilaisuudessa avauspuheenvuoron, ja Caverionin nykyinen toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoski käsittelee katsauksessaan muun muassa vuoden 2013 taloudellista tulosta sekä yhtiön liiketoimintaa ja strategisia tavoitteita.

Yhtiökokouksessa esittäytyy myös Caverionin uusi toimitusjohtaja Fredrik Strand, joka aloittaa tehtävässään 1.4.2014.

”Minulla on ollut ilo olla osana Caverion-tiimiä jo muutaman viikon ajan. Olen perehtynyt yhtiön toimintaan ja tavannut työntekijöitämme useassa maassa. Olen vakuuttunut siitä, että Caverionilla on tulevaisuudessa ainutlaatuisia mahdollisuuksia olla edelläkävijä kiinteistöteknisten ja teollisuuden palvelujen markkinoilla. Uusi yhtiö on saatettu hyvään alkuun, ja nyt olemme siirtymässä strategiassamme seuraavaan vaiheeseen. Tarkennamme myöhemmin sitä, miten jatkamme strategiamme toimeenpanoa tästä eteenpäin”, kertoo Fredrik Strand.

Katsauksissa ei julkisteta olennaista uutta tietoa. Toimitusjohtajan esitys sekä 28.1.2014 julkistettu yhtiökokouksen asialista ovat saatavilla Caverionin verkkosivuilla osoitteessa www.caverion.fi/yhtiokokous.

CAVERION OYJ

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi