06.02.2014 Sijoittajauutinen

Caverion toimittaa kiinteistötekniikan Wienin Sigmund Freud -yliopiston kampukselle Itävallassa

Caverion on saanut toimeksiannon lämmitys-, ilmastointi-, ilmanvaihto-, saniteetti- ja automaatiotekniikkalaitteistojen toimittamisesta Wienin Sigmund Freud -yliopiston Messestraßen kampuksen toimipisteeseen Itävallassa. Sopimukseen sisältyy talotekniikan toimittaminen myös muihin yliopiston käytössä oleviin rakennuksiin kuten Messestraßen kampuksen opiskelija-asuntolaan. Tilauksen arvo on noin 4,6 miljoonaa euroa.

"Olemme ylpeitä voidessamme olla mukana yhdessä tämän hetken merkittävimmistä urbaaneista rakennushankkeista Wienissä”, sanoo Caverion Österreichin toimitusjohtaja Manfred Simmet.

Caverion aloittaa kolmen rakennuksen asennustyöt helmikuussa 2014, ja töiden odotetaan valmistuvan kesäkuussa 2015. Tässä yhteydessä rakennuksissa sijaitseviin luento- ja juhlasaleihin, seminaari-, ryhmätyö-, neuvottelu- ja asuintiloihin sekä kirjastoihin, toimistoihin ja arkistoihin asennetaan uusinta tekniikkaa ja modernit laitteistot. Noin 150 asuinyksikköä kattavan opiskelija-asuntolan ja yliopiston rakennusten yhteenlaskettu bruttokerrosala on yli 27 000 m².

Lisätietoja:

Caverion Deutschland GmbH, Barbara Niedermeier, tiedottaja, puh. +49 175 727 7064, barbara.niedermeier@caverion.de