30.01.2014 Sijoittajauutinen

Caverion uusi sopimuksen AV-laitteiden toimittamisesta Uninettille Norjassa

Caverion on uusinut sopimuksen verkkopalveluyhtiö Uninett AS:n kanssa Norjassa. Edellisellä kaudella sopimuksen arvo oli noin 18 miljoonaa euroa. Nyt uusitun sopimuksen arvioidaan olevan samaa suuruusluokkaa.

Sopimuksen myötä Caverion jatkaa yhtenä Uninettin neljästä AV-ratkaisujen toimittajasta. Sopimus kattaa AV-ratkaisujen toimituksen Norjan kaikkiin 120 korkeakouluun ja yliopistoon sekä lisäksi nykyisten ratkaisujen kunnossapidon.

Caverion on yksi Uninettin viimeisen neljän vuoden aikana valitsemasta neljästä toimittajasta. Kyseessä on Norjan suurimpiin lukeutuva AV-sopimus, ja se kattaa kaiken mahdollisen luokkahuoneiden ja seminaaritilojen varustelusta aina auditorioiden laitteisiin.

”Uninett päätti valita Caverionin uudelleen AV-laitteiden toimittajaksi laadun, palvelun ja kilpailukykyisten hintojen ansiosta. Caverionilla on yli 30 vuoden kokemus audiovisuaalisten ratkaisujen suunnittelusta, toiminnasta ja kunnossapidosta, ja tästä Uninett haluaa jatkossakin hyötyä,” toteaa Stian Aarstad, Caverion Norgen AV-osaston johtaja.

Uninett kehittää ja ylläpitää Norjan kansallista tutkimus- ja koulutusverkostoa. Tämä korkean kapasiteetin tietoverkko yhdistää toisiinsa noin 200 norjalaista koulutus- ja tutkimuslaitosta ja yli 300 000 käyttäjää. Uninettin avulla käyttäjät pääsevät myös kansainvälisiin tutkimusverkostoihin.

Lisätietoja:

Helene Johansen, viestintäpäällikkö, Caverion Norge AS, puh.: +47 404 99922, helene.johansen@caverion.no