17.06.2013 Pörssitiedote

Caverion Oyj:n tulosjulkistukset vuonna 2013

CAVERION OYJ:N TULOSJULKISTUKSET VUONNA 2013

Caverion Oyj julkistaa kaksi osavuosikatsausta vuonna 2013:

Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 26.7.2013
Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 1.11.2013

Osavuosikatsaukset julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa. Ennen tulosjulkistuksia on niin kutsuttu hiljainen jakso, jonka aikana Caverionin edustajat eivät tapaa pääomamarkkinoiden edustajia eivätkä kommentoi yhtiön taloudellista tilaa tai yhtiön tai markkinoiden tulevaisuuden näkymiä. Hiljainen jakso alkaa 1.7. ja 1.10. ja kestää ao. tuloksen julkistamiseen asti.

Lisätietoja antaa:

Milena Hæggström, sijoittajasuhdepäällikkö, puh. 020 433 2598, milena.haeggstrom@yit.fi

YIT OYJ

Jakelu:
NASDAQ OMX,
keskeiset tiedotusvälineet,

www.yit.fi,
www.caverion.fi

HUOMAUTUS

Tämä tiedote sisältää tulevaisuutta koskevia lausumia. Tulevaisuutta koskevia lausumia ovat esimerkiksi kaikki muut kuin historiallisia tosiasioita sisältävät lausumat, mukaan lukien lausumat, jotka koskevat jakautumissuunnitelmaa ja sen täytäntöönpanoa. Tulevaisuutta koskevat lausumat ovat luonteeltaan sellaisia, että niihin liittyy tunnettuja ja tuntemattomia riskejä, epävarmuuksia ja muita tekijöitä, koska ne koskevat tapahtumia ja ovat riippuvaisia olosuhteista, jotka saattavat toteutua tai olla toteutumatta tulevaisuudessa. Tällaiset lausumat perustuvat lukuisiin oletuksiin ja ne saattavat poiketa olennaisesti (ja olla merkittävässä määrin negatiivisempia kuin) tässä tiedotteessa esitetyistä tai viitatuista tulevaisuutta koskevista lausumista.