10.07.2019 Sijoittajauutinen

Caverionin puolivuosikatsaus 1−6/2019 julkistetaan 24.7.2019

Caverion Oyj:n puolivuosikatsaus 1−6/2019 julkistetaan keskiviikkona 24.7.2019 noin kello 8.00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja esitysaineistot suomeksi ja englanniksi ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Puolivuosikatsauksesta järjestetään englanninkielinen tiedotustilaisuus keskiviikkona 24.7.2019 klo 10.00 Hotelli Lilla Robertsissa (Selim-sali), osoitteessa Pieni Roobertinkatu 1, Helsinki. Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Ari Lehtoranta ja talousjohtaja Martti Ala-Härkönen. Tilaisuus on tarkoitettu sijoitusanalyytikoille, salkunhoitajille ja tiedotusvälineille.

Webcast

Tiedotustilaisuutta sekä johdon esityksiä voi seurata myös suorana webcast-lähetyksenä Caverionin kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat. Suora lähetys alkaa klo 10.00. Tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa noin klo 12.00.

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua (klo 9.55) numeroon +358 (0)9 7479 0360. Osallistujia pyydetään antamaan tunnus “778951 / Caverion”. Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi.

Aikataulu eri aikavyöhykkeillä:

Puolivuosikatsauksen
julkistaminen
Tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja
suora webcast-lähetys
Webcast-
lähetyksen tallenne saatavilla
EEST (Helsinki)  08.00  10.00 12.00
CEST (Pariisi, Tukholma)  07.00 09.00 11.00
BST (Lontoo)  06.00 08.00 10.00
EDT (New York)  01.00 03.00 05.00

Lisätietoja: Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com