24.05.2023 Pörssitiedote

Muutoksia Caverion-konsernin johtoryhmään

Caverion jatkaa kestävän kasvun strategiansa toteuttamista, keskittyen luomaan kestäviä vaikutuksia jokaiselle asiakkaalle suunnittelemillaan ja toteuttamillaan ratkaisuilla, luotettavasti ja läpinäkyvästi joka kerta. Caverion-konsernin johtoryhmässä tulevat voimaan seuraavat muutokset tänään 24.5.2023.

Minna Schrey-Hyppänen, johtaja, henkilöstö ja turvallisuus, on irtisanoutunut ja lähtee Caverionilta.

Caverion on nimittänyt Liisa Vasbenin konsernin väliaikaiseksi henkilöstöjohtajaksi (Henkilöstö ja Turvallisuus). Liisa Vasben jatkaa myös nykytehtävässään konsernin henkilöstöhallinnosta ja palkitsemisesta vastaavana johtajana. Hän raportoi Jacob Götzschelle, mutta ei ole johtoryhmän jäsen. Minna Schrey-Hyppänen tukee Liisa Vasbenia tehtävään perehtymisessä.

Caverion on sopinut yhteisymmärryksessä Kari Sundbäckin, johtaja, palvelut, ratkaisut, digitaalisuus ja kestävä kehitys, kanssa, että hän jättää tehtävänsä yhtiössä.

Jaakko Wacklin (s. 1983, DI) on nimitetty liiketoimintajohtajaksi ja Caverion-konsernin johtoryhmän jäseneksi. Hän raportoi konsernin toimitusjohtaja Jacob Götzschelle.

Jaakko Wacklin on työskennellyt Caverionilla ja sitä edeltäneissä yrityksissä yli viidentoista vuoden ajan, viimeisimpänä Palvelut-liiketoiminnan johtajana konsernitasolla. Jaakko Wacklin on yhtiössä laajalti arvostettu liiketoiminnan kehittäjä ja johtaja, joka on vienyt Caverionin palveluliiketoimintaa eteenpäin Suomessa ja kansainvälisesti. Jaakko Wacklin jatkaa Palvelut-liiketoiminnan johtamista sekä johtaa yhtiön operatiivisen tehokkuuden parantamistoimia.

“Caverionin ja sen johtoryhmän puolesta haluan vilpittömästi kiittää sekä Minna Schrey-Hyppästä että Kari Sundbäckia heidän arvokkaasta panoksestaan Caverionin käänteeseen ja myönteiseen kehitykseen viime vuosina. He ovat olleet avainrooleissa muutosmatkallamme, ja toivotan heille kaikkea hyvää tulevaan”, sanoo toimitusjohtaja Jacob Götzsche.

“Samalla iloitsen siitä, että Liisa Vasben ottaa väliaikaisen vastuun konsernin HR- ja turvallisuustoiminnosta ja Jaakko Wacklin aloittaa johtoryhmässämme. Jaakko Wacklinin kattava kokemus varmistaa, että kehitämme ydinliiketoimintaamme ketterästi. Caverionin toiminta keskittyy ihmisiin – on hienoa, että meillä on omassa organisaatiossamme huippuosaajia, joille voimme tarjota mahdollisuuksia kasvuun”, Jacob Götzsche jatkaa.

Jaakko Wacklinin CV ja valokuva ovat pian saatavilla Caverionin nettisivuilla https://www.caverion.fi/sijoittajat/hallinnointi/johtoryhma/johtoryhma-jasenet/

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja: Jacob Götzsche, toimitusjohtaja, yhteydet Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, Caverion Oyj, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com