20.12.2023 Pörssitiedote

Muutos Caverion Oyj:n taloudellisen raportoinnin käytäntöön ja varsinaisen yhtiökokouksen päivämäärään

Caverion Oyj muuttaa taloudellisen raportoinnin käytäntöään ja tulee jatkossa julkaisemaan ainoastaan puolivuosikatsauksen ja tilinpäätöstiedotteen. Näin ollen yhtiö ei tule 25.4.2024 julkaisemaan osavuosikatsausta tammi-maaliskuulta 2024 eikä 31.10.2024 osavuosikatsausta tammi-syyskuulta 2024, kuten aikaisemmin oli ilmoitettu.

Lisäksi Caverion siirtää vuoden 2024 varsinaisen yhtiökokouksen pidettäväksi 12.6.2024. Aiemmin ilmoitetusta poiketen, varsinaista yhtiökokousta ei näin ollen tulla pitämään 25.3.2024.

Crayfish BidCo Oy on hankkinut julkisella ostotarjouksella yli 90 prosenttia kaikista Caverionin liikkeeseen laskemista ja ulkona olevista osakkeista ja äänistä. Crayfish BidCo Oy on 28.11.2023 ilmoittanut aloittavansa lunastusmenettelyn koskien Caverion Oyj:n jäljellä olevia vähemmistöosakkeita. Crayfish BidCo Oy on lisäksi ilmoittanut, että se aikoo huolehtia Caverionin Osakkeiden poistamisesta Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalta niin pian kuin tämä on käytännössä mahdollista.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja:   Noora Koikkalainen, markkinointi-, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, puh. 050 562 6552, noora.koikkalainen@caverion.com