09.02.2023 Pörssitiedote

Muutoksia Caverion-konsernin johtoryhmään

Elina Kaura (s. 1981, OTK), on nimitetty Caverion-konsernin Legal & Compliancen johtajaksi sekä konsernin johtoryhmän jäseneksi 9.2.2023 alkaen. Hän raportoi tehtävässään konsernijohtaja Jacob Götzschelle.

Elina Kaura aloitti Caverionilla 1.8.2022 Deputy to Group General Counsel -tehtävässä raportoiden konsernin lakiasiainjohtaja Anne Viitalalle, joka luopuu nyt tästä tehtävästään ja konsernin johtoryhmän jäsenyydestä. Viitala jatkaaSenior Advisor -neuvonantajana ja raportoi toimitusjohtaja Jacob Götzschelle eläkkeelle jäämiseensä asti, minkä odotetaan tapahtuvan myöhemmin tänä vuonna. Kaura on aikaisemmin työskennellyt Finnish Consulting Group Oy:ssa (FCG), jossa hän toimi lakiasiainjohtajana. Ennen FCG:tä hän on työskennellyt Ramirent Oyj:n ja Pöyry Oyj:n palveluksessa Senior Legal Counsel -tehtävässä sekä Asianajotoimisto Bird & Bird Oy:n palveluksessa Associate Lawyer -tehtävässä.

“Elina Kauralla on erinomainen juridinen tausta kansainvälisistä yhtiöistä toiminta-alueellamme. Hänen ominaisuutensa antavat hyvät valmiudet johtaa ja kehittää Lakiasiat & Compliance -toimintoamme. Toivotan Elinan lämpimästi tervetulleeksi johtoryhmämme jäseneksi”, sanoo toimitusjohtaja Jacob Götzsche. “Haluamme kiittää Annea hänen arvokkaasta panoksestaan Caverionin Lakiasiat & Compliance -tiimin rakentamiseen ja johtamiseen viime vuosina. Hänen vahva liiketoiminnallinen näkemyksensä yhdistettynä juridiseen osaamiseen on ollut erittäin arvostettua projektiliiketoimintamme suorituksen parantamisessa”, hän jatkaa.

Elina Kauran CV ja valokuva ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilla osoitteessa: http://www.caverion.fi/sijoittajat/hallinnointi/johtoryhma.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja:  Jacob Götzsche, toimitusjohtaja, yhteydet Milena Hæggström, sijoittajasuhteiden ja ulkoisen viestinnän johtaja, Caverion Oyj, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com