Danske Bank - Vilnius office -Caverion.jpg
27.10.2022 Sijoittajauutinen

Danske Bank A/S ja Caverion aloittavat kumppanuuden viidessä maassa – teknistä turvaa yli 200 toimipaikkaan

Danske Bank on valinnut Caverionin teknisten turvaratkaisujen kumppanikseen Tanskassa, Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Liettuassa. Kumppanuus kattaa teknisten turvaratkaisujen huollon ja kunnossapidon kaikissa Danske Bankin konttoreissa, finanssikeskuksissa ja muissa toimipisteissä edellä mainituissa maissa, yhteensä yli 200 toimipaikassa. Danske Bank on yksi Pohjoismaiden johtavista pankeista ja Tanskan suurin pankki.

Caverion tarjoaa Danske Bankille teknisen konseptin loppukäyttäjien ja kiinteistöjen turvallisuuden varmistamiseksi. Konsepti rakentuu Caverionin älykkäiden turvaratkaisujen, laajan osaamisen, pilvipohjaisten ratkaisujen ja yhdenmukaisen huollon toimintamallin perustalle.

“Olemme todella ylpeitä mahdollisuudesta aloittaa kumppanuus Danske Bankin kanssa viidessä maassa. Sekä Danske Bank että Caverion ovat sitoutuneet rakentamaan kestävää kehitystä ihmisille ja yhteisöille. Voimme tuottaa luotettavia, yhdenmukaisia ja läpinäkyviä palveluita Danske Bankin konttoreille laajan paikallisen palveluverkostomme ja omien asiantuntijoidemme avulla. Tulemme hakemaan yhdessä mahdollisuuksia myös kumppanuutemme laajentamiseen”, sanoo Daniel Tabermann, kansainvälisestä myynnistä ja avainasiakkuuksista Caverionilla vastaava johtaja.

Lue lisää älykkäistä teknologioistamme

Lue lisää turvallisuusratkaisuistamme

Lisätietoja: Daniel Tabermann, Johtaja, kansainvälinen myynti ja avainasiakkuudet, Caverion Oyj, puh. +358 40 193 1094, daniel.tabermann@caverion.com