01.12.2022 Sijoittajauutinen

Caverion ostaa Carrierin Suomen kaupankylmäliiketoiminnan – kaupankylmän tarjooma laajenee entisestään

Caverion ostaa Carrierin kaupankylmän projekti- ja siihen liittyvän palveluliiketoiminnan Suomessa ja laajentaa kaupankylmän tarjoomaansa. Kauppa saatiin päätökseen tänään.

Liiketoimintakauppa vahvistaa entisestään Caverionin kylmäliiketoimintaa ja kylmäosaamista. Kaupan myötä Carrierin markkinoiden johtava kylmäkalusteportfolio tulee osaksi Caverionin kaupankylmän tarjoomaa. Liiketoimintakaupan yhteydessä Caverionin palvelukseen siirtyy 1.12.2022 alkaen Lahdessa ja Vantaalla 17 henkilöä ns. vanhoina työntekijöinä.

Caverion toimii jatkossa myös koko Carrierin kylmäkalusteportfolion toimittajana Suomessa ja tarjoaa kaupan alan asiakkaille kilpailukykyisen ja laadukkaan kokonaistoimituksen, joka sisältää sekä edistyksellisen CO2-pohjaisen jäähdytysratkaisun että Carrierin laadukkaat myymälän kylmäkalusteet.

”Carrierin kanssa tehty sopimus on meille hyvin tärkeä. Kylmäliiketoiminnan laajentaminen on kasvustrategiamme mukaista ja täydennämme nyt entisestäänkin vahvaa CO2-jäähdytys ja kaupankylmän osaamistamme. Toivotan uudet kollegamme lämpimästi tervetulleiksi Caverionin kylmäammattilaisten joukkoon”, sanoo Caverion Suomen divisioonajohtaja Ville Tamminen.

Liiketoimintakaupan arvoa ei julkisteta.

Lisätiedot: Kari Reunanen, liiketoimintajohtaja, Caverion Suomi Oy, kari.reunanen@caverion.com, puh. +358 40 844 3366