Caverion-technician-and-manager.jpg
31.08.2022 Sijoittajauutinen

Caverion toimittaa kiinteistötekniikkaa Hampurin yliopiston kahteen uuteen tiedekunnan rakennukseen Saksassa

Caverion ja julkinen urakoitsija GMH Gebäudemanagement ovat sopineet Hampurin yliopiston kahden uuden rakennuksen projektista matematiikan, tietotekniikan ja luonnontieteiden tiedekunnalle (MIN) Saksassa. Caverion asentaa sähkö- ja lämmitysjärjestelmiä uusiin rakennuksiin, MIN Forumiin ja tietotekniikan rakennukseen. Sopimuksen arvo on noin 9,3 miljoonaa euroa.

Luentosalit, seminaaritilat, kirjasto ja kahvila rakennetaan bruttopinta-alaltaan noin 19 500 neliömetrin alueelle. Valmistuttuaan rakennukset tulevat tiedekunnan 8 500 opiskelijan ja 2 000 työntekijän käyttöön.

"Teknisten ratkaisujemme avulla olemme mukana luomassa inspiroivaa ja terveellistä oppimisympäristöä", sanoo Caverion Saksan divisioonajohtaja Manfred Simmet.

Lisätietoja: Manfred Simmet, Caverion Saksan divisioonajohtaja, +43 5060 2410, manfred.simmet@caverion.com Milena Hæggström, sijoittajasuhteiden ja ulkoisen viestinnän johtaja, Caverion Oyj, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com