06.09.2019 Lehdistötiedote

49 liikekiinteistöä Caverionin kiinteistöjohtamispalvelujen piiriin – päivittäistavarakaupan kiinteistöissä tekninen osaaminen ratkaisee

Caverion ja suomalaisen varainhoitoyhtiö Trevian Asset Management Oy:n hallinnoima yhtiö Finnish Groceries I Ky ovat sopineet 49 päivittäistavarakauppakiinteistön teknisten palveluiden johtamisesta. Finnish Groceries I Ky:n omistamat kiinteistöt sijaitsevat ympäri maata ja niiden päävuokralaisina toimivat Kesko ja alueelliset S-ryhmän osuuskaupat.

”Caverionin vahva tekninen osaaminen, Suomen laajuinen palveluverkosto sekä heidän mahdollisuutensa tarjota monipuolinen palvelukokonaisuus saman katon alta olivat suuressa roolissa valitessamme kiinteistöjohtamisen kumppania Finnish Groceries I Ky salkkuun”, sanoo Trevianin tekninen johtaja Vesa Klemettilä.

Caverion vastaa kiinteistöjen tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon liittyvien palveluiden johtamisesta. Lisäksi palveluihin kuuluvat tekninen konsultointi, projektinjohtopalvelut sekä kiinteistöjen tekniset kuntoarviot. Monivuotinen sopimus käynnistyy syyskuun 2019 alussa.

”Yhteistyömme Trevian Asset Managementin kanssa antaa meille mahdollisuuden tukea heitä kiinteistösalkun arvon kehityksessä palveluidemme ja laajan teknisen osaamisemme avulla. Odotamme myös innolla yhteistyötä kiinteistöjen vuokralaisten kanssa, haluamme varmistaa heille hyvät olosuhteet liiketoimintaan. Caverionin tavoitteena on olla kiinteistömarkkinoiden asiakaslähtöisin, proaktiivisesti toimiva kiinteistöjohtamisen palveluyritys”, sanoo Caverionin liiketoimintajohtaja Heikki Rostila.

Yhteistyösopimuksen valtakunnallinen asiakkuuspäällikkö vastaa sopimuskokonaisuuden johtamisesta.

Lue lisää palveluistamme kiinteistösijoittajille ja kiinteistökehittäjille

Lisätiedot: Vesa Klemettilä, tekninen johtaja, osakas, Trevian Asset Management Oy, puh. 050 487 2266, vesa.klemettila(at)trevian.fi Kirsi Hemmilä, viestintäpäällikkö, Caverion Suomi Oy, puh. 050 390 0941, kirsi.hemmila(at)caverion.com