19.01.2017 Pörssitiedote

Muutos Caverionin johtoryhmässä: Erkki Huusko Teollisuuden ratkaisut -divisioonan johtoon

Erkki Huusko (s. 1957, ins., eMBA) on nimitetty 19.1.2017 alkaen Caverionin Teollisuuden ratkaisut -divisioonan johtoon ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Hän raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Ari Lehtorannalle.

Erkki Huusko toimi aiemmin Teollisuuden ratkaisut -divisioonan operatiivisena johtajana (Chief Operating Officer) Juhani Pitkäkosken vastatessa koko divisioonasta. Pitkäkoski jatkaa seuraavat kuukaudet divisioonan palveluksessa ja tukee meneillään olevien projektien loppuunsaattamista.

”Juhani Pitkäkoski on ollut avainhenkilö yhtiössä jo pitkään, niin Caverionissa kuin sen edeltäjissä. Viimeiset vuodet hän on auttanut Teollisuuden ratkaisuja kasvuun. Olemme sopineet yhdessä, että kasvun asemasta keskitymme nyt kannattavuuteen ja vetovastuu divisioonassa siirtyy operatiivisesta toiminnasta vastaavalle Erkki Huuskolle”, toimitusjohtaja Ari Lehtoranta toteaa.

Erkki Huuskon CV ja valokuva ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilla osoitteessa: http://www.caverion.fi/sijoittajat/hallinnointi/johtoryhma.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja:  Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com  Ari Lehtoranta, toimitusjohtaja, yhteydet markkinointi- ja viestintäjohtaja Päivi Alakuijalan kautta, puh. 040 8400 251, paivi.alakuijala@caverion.com