Caverion Space saga crew.jpg
16.03.2016 Lehdistötiedote

Caverionin markkinointikampanja Space Saga -videoilla jo 650 000 katsojaa – viimeinen Space Saga -osa julki tänään

Caverionin markkinointikampanja Space Saga -videoilla jo  650 000 katsojaa – viimeinen Space Saga -osa julki tänään

Caverionin ensimmäinen, kansainvälinen markkinointikampanja – Space Saga – käynnistettiin alkuvuodesta Caverionin 12 toimintamaassa. Kolmella ensimmäisellä videolla on ollut yhteensä  noin 650 000 katsojaa. Myös kampanjasivustolla caverion.fi/Csaga on jo yli 100 000 käyntiä. Viimeinen Space Saga -video – älykkäät ja integroidut ratkaisut – julkaistiin tänään.

“Tavoitteenamme on ollut Caverionin palveluiden ja ratkaisuiden tunnettuuden lisääminen sekä asiakkaiden että muiden sidosryhmien keskuudessa. Halusimme kertoa tarinamme viihdyttävällä tavalla. Olemme todella iloisia siitä, että erityisesti B2B-asiakkaille suunnattu Space Saga -kampanjamme on tavoittanut näin paljon ihmisiä monessa maassa. Kampanja on myös saanut paljon positiivista palautetta talon ulkopuolelta ja myös meidän 17 000 työntekijän joukosta”, kertoo Päivi Alakuijala, markkinointi- ja viestintäjohtaja Caverionilta.

Kansainvälinen, monikanavainen kampanja jatkuu vuoden 2016 loppuun asti. Kampanjassa käytetään edistyksellistä digitaalista kohdentamista, joka tuo kampanjan Caverionin toimialasta kiinnostuneiden kohderyhmien ulottuville. Neljän Space Saga -videon ohella hyödynnetään samalla konseptilla toteutettua digitaalista, ulko- ja printtimainontaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Itävallassa. Seitsemällä kielellä toteutettu kampanjasivusto caverion.fi/Csaga tarjoaa lisäksi asiantuntija-artikkeleita ja videoita.

Kampanja rakentuu neljälle eri teemalle:

Caverion Space Saga - Osa 1: Taattua energiatehokkuutta ja kustannussäästöjä

Caverion Space Saga - Osa 2: Hyvä sisäilma

Caverion Space Saga - Osa 3: Infraratkaisuista vauhtia kasvuun

Caverion Space Saga - Osa 4: Älykkäät ja integroidut ratkaisut (julkaistiin 16.3.2016)

Kampanjan teemat tarjoavat näkökulmia siihen, miten Caverion tukee asiakkaitaan pitkäjänteisessä ja aktiivisessa kiinteistöjen ja teollisuuden prosessien hallinnassa.

Mainostoimisto Bob the Robot on vastannut kampanjan suunnittelusta.

”Lähdimme miettimään, mikä voisi olla mielenkiintoisin tapa kertoa Caverionin palveluista ja tavasta toimia. Fiktiivisenä kohteena meillä oli tarinankerronnassa enemmän vapauksia verrattuna tilanteeseen, jossa olisimme olleet kaikille tutussa ympäristössä. Lisäksi avaruusasema tarjosi asiasisällölle huikean viihdyttävät puitteet, ja herätti näin mielenkiinnon. Kun lopputulosta arvioi, tuntuu että valinta oli oikea”, kertoo Mikko Hovi,  Bob the Robotin varatoimitusjohtaja.

Lisätietoa: Päivi Alakuijala, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Caverion, puh. 040 840 0251

Caverion Space Saga –videot (YouTubessa):

Caverion Space Saga ”Taattua energiatehokkuutta ja kustannussäästöjä”

Caverion Space Saga ”Hyvä sisäilma”

Caverion Space Saga ”Infraratkaisuista vauhtia kasvuun”

Caverion Space Saga ”Älykkäät ja integroidut ratkaisut”

Kuva kampanjasta

Lue lisää kampanjasivustolta: www.caverion.fi/Csaga

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille, teollisuudelle ja infrastruktuurille. Palveluitamme käytetään toimistoissa, asunnoissa, teollisuuslaitoksissa ja julkisissa rakennuksissa sekä infrastruktuurissa. Tavoitteemme on varmistaa liiketoiminnan häiriöttömyys ja turvallisuus, terveelliset ja viihtyisät olosuhteet, kiinteistön optimaalinen toiminta ja kustannushallinta. Visiomme on olla yksi alan johtavista toimijoista Euroopassa ja tarjota kiinteistöille ja teollisuudelle edistyneitä ja kestäviä elinkaariratkaisuja. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten koko elinkaaren ajan. Vuoden 2015 liikevaihtomme oli noin 2,4 miljardia euroa. Caverionilla on noin 17 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi, @CaverionSuomi

Tutustu tarinaamme: www.caverion.fi/Csaga #Csaga