18.02.2016 Pörssitiedote

Caverion Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2015 on julkaistu

Caverion Oyj:n vuoden 2015 vuosikertomus on julkaistu suomeksi ja englanniksi osoitteissa:

www.vuosikertomus2015.caverion.com (suomeksi)
www.annualreport2015.caverion.com (englanniksi)

Verkkovuosikertomus sisältää liiketoimintakatsauksen, jossa esitellään muun muassa Caverionin strategiaa, liiketoimintaa ja toimintaympäristöä sekä yritysvastuuta.

Tilinpäätös vuodelta 2015, sisältäen hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen, on julkaistu erillisenä pdf-tiedostona.

Caverion on julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään (Corporate Governance Statement) sekä palkka- ja palkkioselvityksen (Remuneration Statement) vuodelta 2015 suomeksi ja englanniksi.

Tilinpäätös, vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla pdf-tiedostoina tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä verkkovuosikertomuksen materiaalipankista ja verkkosivuillamme www.caverion.fi/sijoittajat . Caverion ei julkaise painettua vuosikertomusta.

Lisätietoja: Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. +358 40 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.fi

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi