14.12.2020 Sijoittajauutinen

PostNord valitsi Caverionin teknisen ylläpidon -kumppanikseen Tanskassa, Ruotsissa ja Suomessa

PostNord, Pohjoismaiden johtava viestintä- ja logistiikkaratkaisujen toimittaja, ja Caverion ovat tehneet sopimuksen teknisen ylläpidon palveluista Tanskassa, Ruotsissa ja Suomessa. Kumppanuus kattaa teknisen huollon ja kunnossapidon ja Helpdesk-palvelut väliaikaisella sopimuskaudella.

PostNordin kumppanivalinnassa ratkaisevia asioita olivat Caverionin tekninen osaaminen ja kyky tarjota yhdenmukaisia, kestävän kehityksen mukaisia palveluita Pohjoismaissa. PostNord arvostaa myös Caverionin palveluasennetta ja tahtoa palvelujen jatkuvaan kehitystyöhön PostNordin ydinliiketoimintaa tukevasti. Kestävä kehitys on strateginen painopistealue sekä PostNordille että Caverionille.

"Aloitamme yhteistyön Caverionin kanssa hyvillä mielin ja yhteensä yli 100 paikkakunnalla Tanskassa, Ruotsissa ja Suomessa. Kumppanuutemme on tällä hetkellä solmittu väliaikaiseksi, johtuen hankintakiistasta kolmannen osapuolen kanssa. Me PostNordilla painotamme aina moderneja digitaalisia ratkaisuja ja toimintojen kestävää kehitystä", sanoo Christian Göttsche, Facility Management -johtaja, PostNord.

"PostNordin ydinliiketoiminnan tukeminen on hieno mahdollisuus ja toivomme laajentavamme yhteistyötämme myös tulevaisuudessa. Caverionin tavoitteena on varmistaa PostNordille konkreettisia tuloksia palveluista, kuten energian ja kustannusten optimointia sekä korkeaa asiakastyytyväisyyttä. PostNord ottaa Pohjoismaissa käyttöönsä myös Caverion SmartView:n, joka tarjoaa reaaliaikaisen digitaalisen näkymän kiinteistöjen tilaan", sanoo Thomas Hietto, Caverionin varatoimitusjohtaja ja Palvelut-liiketoimintayksikön johtaja.

Lue lisää palveluistamme kiinteistön käyttäjille

Lisätietoja: Daniel Tabermann, Johtaja, kansainvälinen myynti ja avainasiakkuudet, Caverion Oyj, puh. +358 40 193 1094, e-mail: daniel.tabermann@caverion.com