Caverion technicians 250.jpg
15.09.2020 Lehdistötiedote

Caverion Teollisuus ja Vincit yhteistyöhön kunnossapitojärjestelmän käyttöönottamiseksi

Caverion on tehnyt puitesopimuksen Vincit Oyj:n kanssa VincitEAM -kunnossapidon toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottamisesta Caverion Teollisuus -divisioonassa.

Tavoitteena on kehittää ja rakentaa uusi, moderni ja joustava ratkaisu teollisuuden kunnossapitoasiakkaiden päivittäisten töiden ohjaamiseen sekä tuotantolaitteiden ja teollisuuden prosessien elinkaaren hallintaan. Yhteistyö- ja puitesopimuksen myötä Caverion voi tarjota teollisuusasiakkailleen modernin kunnossapitojärjestelmän osana muuta teollisuuden palvelutarjontaa.

VincitEAM-toiminnanohjausjärjestelmää voidaan hyödyntää uusissa kunnossapitokohteissa, ja sillä voidaan myös korvata nyt käytössä olevia vanhoja kunnossapitojärjestelmiä.

Tuotantokäyttöä valmistelevat toimenpiteet toteutetaan pääsääasiassa loppuvuoden 2020 aikana. Käyttöönotto tapahtuu vaiheittain vuosina 2020 - 2021.

Lisätietoja: Päivi Pyötsiä, markkinointipäällikkö, Caverion Teollisuuden ratkaisut, puh. 040 546 8071, paivi.pyotsia@caverion.com