06.05.2020 Pörssitiedote

Caverion Oyj lunastaa ulkona olevan hybridilainansa

Caverion Oyj (”Caverion” tai ”Yhtiö”) ilmoittaa käyttävänsä oikeuttaan lunastaa jäljellä olevan 16.6.2017 liikkeeseen laskemansa 66,06 miljoonan euron hybridilainan (”2017 Hybridilaina”) (ISIN: FI4000266614).

Ulkona oleva 66,06 miljoonan euron 2017 Hybridilaina lunastetaan täysimääräisesti sen ehtojen mukaisesti 16.6.2020 (”Lunastuspäivä”). Lunastuspäivänä Caverion maksaa 2017 Hybridilainan haltijoille lunastushinnan, joka vastaa velkakirjan nimellismäärää lisättynä kertyneellä korolla, lukuun ottamatta Lunastuspäivän korkoa.

Tämä lunastusilmoitus on peruuttamaton, ja se annetaan laskenta-asiamiehelle (Calculation Agent) ja 2017 Hybridilainan haltijoille 2017 Hybridilainan ehtojen mukaisesti.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja antavat: Martti Ala-Härkönen, talousjohtaja, puh. 040 737 6633, martti.ala-harkonen@caverion.com Milena Hæggström, sijoittajasuhteiden ja ulkoisen viestinnän johtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com