26.04.2019 Pörssitiedote

Caverionin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2020

Caverion Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteensa vuodelta 2019 perjantaina 7.2.2020 noin klo 12.00 Suomen aikaa. Vuosikatsaus vuodelta 2019 sisältäen tilinpäätöksen julkaistaan viimeistään viikolla 9/2020.

Caverion julkistaa lisäksi kolme taloudellista raporttia vuonna 2020:

Osavuosikatsaus tammi−maaliskuulta 30.4.2020
Puolivuosikatsaus tammi−kesäkuulta 6.8.2020
Osavuosikatsaus tammi−syyskuulta 5.11.2020

Puolivuosikatsaus ja osavuosikatsaukset julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa. Caverion noudattaa niin sanottua hiljaista jaksoa 30 päivää ennen kyseisten raporttien julkaisemista.

Caverion Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä maanantaina 23.3.2020. Caverionin hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada asia varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi tulee toimittaa viimeistään 16.1.2020 kirjallisesti osoitteeseen Caverion Oyj, Anne Viitala, PL 71, 01601 Vantaa tai sähköpostitse osoitteeseen AGM@caverion.com.

CAVERION OYJ

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja antavat:  Anne Viitala, Lakiasiainjohtaja, puh. 040 511 6151, anne.viitala@caverion.com  Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com