Service technicians walking out of the Caverion building_854.jpg
03.05.2023 Artikkeli

Caverionin palvelut turvajärjestelmiin ja turvallisuuden hallintaan kasvavat - Visi Oy on nyt fuusioitu

Caverion osti teollisuuden video-, viestintä- ja kulunvalvontapalveluihin sekä sähkö- ja automaatiopalveluihin erikoistuneen Visi Oy:n heinäkuussa 2022 toteutuneella yrityskaupalla.

Visin fuusio on nyt saatu päätökseen ja Visin henkilöstö palvelee jatkossa asiakkaita osana Caverion Suomi Oy:tä. Toivotamme uudet caverimme lämpimästi tervetulleiksi!

Fuusiolla ei ole vaikutusta asiakassuhteisiin, henkilöstöön tai palveluihin.

Caverionin palvelut turvajärjestelmiin ja turvallisuuden hallintaan laajenevat ja kattavat koko rakennetun ympäristön

Suunnittelemme, asennamme ja huollamme teknisiä turvallisuusratkaisuja kiinteistöihin ja teollisuudelle. Entistä laajemmat turvajärjestelmien ja turvallisuudenhallinnan palvelumme käsittävät kokonaisvaltaisen tavan varmistaa, että kiinteistö tai teollisuuslaitos ja ennen kaikkea niissä toimivat ihmiset ovat turvassa yleisimmiltä riskeiltä.

Lue lisää: https://www.caverion.fi/katalogi/palvelut/visi-on-nyt-caverion/