Golden Helmet 2018.jpg
30.05.2018 Artikkeli

Caverion palkitsi Kultainen Kypärä 2018 -kilpailussa työntekijöitään menestyksekkäästä strategian toteuttamisesta

Caverion jakaa vuosittain Kultainen Kypärä -palkinnot poikkeuksellisen hyvästä työstä. Tänä vuonna palkintokriteerit pohjautuvat yhtiön strategian painopisteisiin: Erinomainen asiakaskokemus, Parhaat ratkaisut, Huippusuoritus kaikilla tasoilla ja Voittajajoukkue.

Voittajat valittiin eri toimintamaista tehtyjen 147 ehdotuksen joukosta:

Erinomainen asiakaskokemus: Manfred Hartl, Saksa

Manfred Hartl tietää, miten asiakastyytyväisyys pidetään korkealla. Taustalla on hänen ratkaisukeskeinen ja tyyni työskentelytapansa, jonka ansiosta asiakkaan odotuksia kuunnellaan ja ymmärretään. Manfred on vuoden jokaisena päivänä valmis parantamaan suoritustaan ja pyrkii tuottamaan asiakkaalleen erinomaisen asiakaskokemuksen.

Parhaat ratkaisut: Sähkö- ja automaatiotiimi, Botnia Mill Service, Suomi

Tiimin työskentely lähellä asiakasta luotettuna kumppanina ja neuvonantajana teollisuuden automaatioratkaisuissa ja palveluissa on saanut tunnustusta. Tiimi on ollut avainasemassa teollisuuden IoTFlex- toimitusketjun kehittämisessä, mikä on loistava esimerkki parhaiden ratkaisujen viemisestä käytäntöön.

Huippusuoritus kaikilla tasoilla: Asuntorakentamisen päällikkö Gunnar Hansen tiimeineen, Norja

Gunnar Hansenin johtama Askimin yksikkö on Norjan divisioonan parhaana yksikkönä jatkuvasti yltänyt hyvään kassavirtaan ja kannattavuuteen. Gunnar Hansen myös varmistaa, että yksikön harjoittelijoista ja työssäoppijoista kasvaa hyviä asiantuntijoita. Hän on toiminnallaan päässyt huippusuoritukseen kaikilla tasoilla.

Voittajajoukkue: Projektipäällikkö Per Morten Rostille tiimeineen, Norja

Ellet tiedä, miten voittajajoukkue rakennetaan, kysy Per Morten Rostillelta. Hän on innostava johtaja, joka johtaa itseään, henkilöstöään ja liiketoimintaansa Caverionin tyyliin. Tässä on todellinen voittajajoukkue.

Tänä vuonna jaettiin myös kaksi erityispalkintoa:

Huippusuoritus kaikilla tasoilla: Ruotsi, Tukholman Turvayksikkö, Johan From tiimeineen ja Parhaat ratkaisut: Divisioonien yhteinen Intranet 2018 -projektiryhmä.

Caverion järjesti Kultainen kypärä -kilpailun viidettä kertaa.

Lisätietoja: Kirsi Hemmilä, viestintäpäällikkö, Caverion Suomi, puh. 050 390 0941, kirsi.hemmila@caverion.com