01.09.2015 Lehdistötiedote

Caverion VR:n kiinteistökumppaniksi

Caverion ja VR Group ovat tehneet sopimuksen VR:n kiinteistöjen palveluiden johtamisesta ja asiantuntijapalveluista. Sopimus on valtakunnallinen ja sen piiriin kuuluvat kaikki VR:n kiinteistöt, kokonaisalaltaan noin 630 000 m2. Sopimus astuu voimaan syyskuun alussa ja on voimassa 31.8.2016 saakka, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.

Caverion vastaa VR:n eri puolilla maata sijaitsevien kiinteistöjen palveluiden johtamisesta ja asiantuntijapalveluiden tuottamisesta valtakunnallisen toimipisteverkostonsa kautta.

”Isännöintipalvelut ovat tärkeä osa VR:n kiinteistöyksikön omille liiketoiminnoille ja ulkopuolisille vuokralaisille tuottamia palveluja. Toimintaympäristömme on todella mielenkiintoinen: Helsingin päärautatieaseman asiakaskokemuksesta aina Pendolino-junien jäänsulatusjärjestelmiin”, toteaa VR:n kiinteistöpäällikkö Juha Antti Juutinen.

”Olemme iloisia alkavasta yhteistyöstä VR:n kanssa. Sopimus on meille merkittävä ja se tukee Caverionin strategian mukaista kasvua palveluiden johtamisessa. Näemme, että rataverkoston tilojen ja alueiden viihtyisyys ja tekninen toimivuus ovat VR:lle erittäin tärkeitä ja haluamme tuoda osaamisemme VR:n käyttöön tällä merkittävällä alueella”, kaupallinen johtaja Ville Tamminen Caverionista sanoo.

VR kuuluu Caverionin julkisen sektorin asiakassegmenttiin.

Lisätiedot:

Caverion Suomi, Kirsi Hemmilä, viestintäpäällikkö, puh. 050 390 0941, kirsi.hemmila@caverion.fi

VR Group, Juha Antti Juutinen, kiinteistöpäällikkö, puh. 040 8620 919, juha.juutinen@vr.fi

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.