RU new residential complex YIT.jpg
02.10.2015 Lehdistötiedote

Caverion toimittaa talotekniikkaratkaisut YIT:n uusiin asuinrakennuksiin Pietarissa

Caverion on allekirjoittanut sopimuksen YIT St. Petersburgin kanssa talotekniikkaratkaisujen asennuksesta Pietarin Pushkinissa sijaitsevaan YIT:n INKERI-asuinrakennuskokonaisuuteen. Sopimus kattaa yhdeksän uudisrakennusta. Caverion vastaa projektin johtamisesta ja toteutuksesta. Sopimus sisältää seuraavat tekniset tuotealueet: lämmitys, vesi ja viemäri, ilmanvaihto ja ilmastointi sekä turvallisuus. Sopimuksen arvoa ei julkisteta.

Uusi asuinrakennuskokonaisuus koostuu yhdeksästä viisikerroksisesta asuinrakennuksesta, kokonaispinta-alaltaan 48 700 m². Huoneistoja taloissa on yhteensä  598. Talotekniikkaratkaisujen asennustöiden odotetaan valmistuvan vuoden 2016 maaliskuun loppuun mennessä.

”Tämä sopimus jatkaa hyvää ja pitkäkestoista yhteistyötä YIT:n kanssa Venäjällä. Haluamme olla mukana luomassa  nykyaikaisia ja korkealaatuisia ratkaisuja sisältäviä koteja”, sanoo Caverionin Eastern Europe -divisioonan toimitusjohtaja Niclas Sacklén.

Havainnekuva asuinalueesta (lähde: YIT)

Lisätietoja:
Caverion Eastern Europe, Natalia Tikhomirova, viestintäpäällikkö Pietarin alueella, puh.: +7 921 946 58 26, natalija.tikhomirova@caverion.ru