01.10.2014 Pörssitiedote

Muutos Caverion Oyj:n omien osakkeiden omistuksessa

Caverion Oyj on vastaanottanut 1 518 omaa osaketta (CAV1V).

Palautuneet osakkeet on alun perin luovutettu niille avainhenkilöille, jotka kuuluivat YIT Oyj:n osakepalkkio-ohjelman 2010−2016 kohderyhmään ansaintajaksoilla 2011 ja 2012, ja jotka ovat myöhemmin YIT:n jakautuessa siirtyneet Caverionin palvelukseen.

Jakautumisvastikkeena saatuja Caverionin osakkeita koskee YIT:n osakepalkkio-ohjelman mukainen luovutusrajoitus ja palautusvelvollisuus Caverion Oyj:lle siltä osin, kuin osakkeet on vastaanotettu osana YIT Oyj:n osakepalkkio-ohjelmaa.

Caverionin osakkeiden kokonaismäärä on 125 596 092 kappaletta.

Osakkeiden vastaanottamisen jälkeen Caverionilla oli 30.9.2014 hallussaan 507 155 omaa osaketta.

Lisätietoja antaa:

Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, Caverion Oyj, +358 40 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.fi

CAVERION OYJ

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille ja teollisuudelle. Palveluitamme käytetään muun muassa toimistoissa ja liikekiinteistöissä, asunnoissa, julkisissa rakennuksissa, infrastruktuurissa sekä teollisuuslaitoksissa. Tavoitteenamme on olla edistyksellisten ja kestävien elinkaariratkaisujen johtavia tarjoajia Euroopassa. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistön ja teollisuuslaitoksen koko elinkaaren ajan. Caverion syntyi kesäkuussa 2013 kiinteistöteknisten ja teollisuuden palveluiden irtautuessa YIT-konsernista itsenäiseksi konsernikseen. Vuoden 2013 liikevaihtomme oli noin 2,5 miljardia euroa. Caverionilla on 13 toimintamaassa Pohjois- ja Keski-Euroopassa yhteensä lähes 18 000 työntekijää. Caverionin osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.caverion.fi