Palvelemme asiakkaitamme
Digitaalisista ratkaisuista on nyt entistä suurempi hyöty. Kaikki etähallintapalvelumme toimivat normaalisti sekä kiinteistötekniikan asiakkaidemme käytössä oleva HelpDesk-palvelumme toimii tavalliseen tapaan 24/7.
Palvelemme asiakkaitamme monissa viranomaisten määrittelemissä yhteiskunnan kannalta kriittisissä toiminnoissa. Näiden toimintojen turvaaminen on ensiarvoisen tärkeää tilanteessa kuin tilanteessa, ja erityisesti nyt.
Esimerkiksi vedenjakelu, energiantuotanto, paloturvallisuus ja sähköinen viestintäverkosto sekä näiden ylläpito, huolto ja toiminnanvarmistaminen ovat meille nyt ensiarvoisen tärkeitä. Näihin toimintoihin kuuluvat myös kriittisten kiinteistöjen, kuten sairaaloiden, hoitokotien, ruokakauppojen, sekä infran ylläpito ja huolto.
Yllämainittujen kriittisten toimintojen turvaamisen lisäksi teemme parhaamme, jotta voimme jatkaa myös muiden asiakkaidemme palveluiden tuottamista tavalliseen tapaan, kuitenkin huomioiden viranomaismääräykset, asiakkaidemme antamat erityisvaatimukset sekä työntekijöidemme ja meidän kaikkien turvallisuus.