Caverion kilpailee Hesburgerin, Keskon, Bolt.Worksin ja Viinitien kanssa vuoden 2025 rekrytointimarkkinointipalkinnoista, kun yhtiön rekrytointikampanja ja työnantajabrändi nostettiin finalistisijoille kahdessa kategoriassa. Lopullinen sijoittuminen julkaistaan lokakuun lopussa Helsingissä pidettävässä Rekrygaalassa.
Yli 5 000 työntekijän yhtiössä työnhakijat kohdataan omien työntekijöiden, tuttavallisesti cavereiden, äänellä ja tarinalla sekä työarjen kokemusten jakamisen kautta. Tulevia cavereita kohdataan oppilaitoksissa ja oppilaitostapahtumissa, mutta myös TikTokissa, Minecraftissa ja TET-harjoittelussa. Konkareita tavoitellaan muiden kanavien kautta.
Caverionin työnantajamielikuvaryhmästä markkinointipäällikkö Saga Storbacka ja HR Business Partner Minna Pakarinen iloitsevat saaduista finaalipaikoista.
"Brändimme ydin on lupaus: Caverion. Toimii. Tämä ei ole vain mainoslause, vaan jokapäiväinen asenne niin arjen töissä kuin työnantajalupausten lunastamisessa. Kiitämme kaikkia meidän toimivan elämän cavereita ja rohkeasti rekrytointimarkkinointiin osallistuneita työntekijöitämme”, sanoo Storbacka.
Caverion rakentaa suhdetta omiin kohderyhmiinsä systemaattisesti ja pitkäjänteisesti. Tämä näkyy konkreettisesti luvuissa, esimerkiksi työsuhteet kestävät yhtiössä keskimäärin yli 11 vuotta.
”Tekemisen ja toiminnan ytimen muodostavat arvomme, kulttuurimme ja asenteemme – eivät yksittäiset kampanjat. Rekrytoinnissa tärkeimmät tekijät ovat meidän omat työntekijämme. Yhtiömme strategian yksi kolmesta painopisteestä on henkilöstökokemus”, toteaa Pakarinen.
Voittajat ja onnistujat palkitaan lokakuun Rekrygaalassa
Rekrygaala on Duunitorin vuosittainen tilaisuus, jossa palkitaan rekrytointialan parhaat teot ja onnistumiset lokakuun lopussa. Palkinnot jaetaan kuudessa eri kategoriassa: rekrytointiteko, rekrytointikampanja, kesäduuniteko, rekrytoija, työnantajabrändi sekä Rekrytoinnin elämäntyöpalkinto.
”Teemme vahvaa ja pitkäjänteistä yhteistyötä myös kumppaniverkostomme kanssa. Uskomme yhdessä tekemiseen – kiitos vuosien yhteistyöstä markkinointikumppaneillemme Trootille, Kuriolle ja Supersonille”, sanoo Storbacka.
Caverion on kolmen parhaan joukossa sekä Vuoden työnantajabrändi että Vuoden rekrytointikampanja -kategorioissa. Tuomariston perustelut finaalipaikastamme ovat:
Lue lisää:
Caverion työnantajana & avoimet työpaikat
Rekrygaala