Caverion Helsinki.jpg
04.02.2021 Lehdistötiedote

Kuinka kiinteistöt, teollisuus ja infrastruktuuri pystyvät täyttämään Euroopan unionin ilmastotavoitteet? Kuinka digitalisaatio ja tekniikka voivat tukea vastuullisuustavoitteiden saavuttamisessa?

Miten kiinteistöistä ja teollisuuslaitoksista saadaan turvallisia ja käyttäjäystävällisiä sekä tehokkaasti toimivia?

Muun muassa näitä seikkoja teollisuus, sijoittajat, kiinteistöjen omistajat, vuokralaiset ja käyttäjät miettivät tehdessään valintoja. Me Caverionissa tarjoamme näihin kysymyksiin vastauksia, joihin pääset tutustumaan uudistuneella nettisivullamme osoitteessa: www.caverion.fi

Teollisuuslaitokset ja infrastruktuuri mahdollistavat nykymuotoisen elämämme. Kiinteistöt puolestaan tarjoavat meille suojaa, turvaa ja erilaisia työympäristöjä ja siten ne ovat elintärkeä osa yhteiskuntamme toimintaa. YK on arvioinut, että kaupungit tuottavat yli 70 % hiilidioksidipäästöistä maailmanlaajuisesti, ja teollisuuslaitokset, liikenne ja kiinteistöt ovat yksi suurimmista näiden päästöjen aiheuttajista. Siksi on korkea aika tehdä tähän muutos.

"Yksi tärkeimmistä keinoista hidastaa ilmastonmuutosta on tehdä rakennetusta ympäristöstä kestävämpi, jotta voimme tarjota terveellisen ympäristön myös tuleville sukupolville", kommentoi Ines Pettigrew, Caverion-konsernin markkinoinnista, asiakaskokemuksesta ja myynnistä vastaava johtaja.

Kiinteistöt ja teollisuuslaitokset ovat avainasemassa muutoksen tekijöinä

Kiinteistöjen ja teollisuuden kehittäjät ja omistajat onnistuvat tehtävässään, jos he pystyvät täyttämään käyttäjien tarpeet ja toteuttamaan ne ympäristön kannalta kestävällä tavalla.

Digitalisaatio ja älykkäät teknologiat muovaavat rakennusten toimintaa kestävämpään ja käyttäjäystävällisempään suuntaan koko niiden elinkaaren ajan. Teollisuudessa tuotannon, laadun ja käytettävyyden optimointi, ennakoiva kunnossapito, IoT-ratkaisut ja koko elinkaaren ylläpito ovat jo niiden toiminnan perusvaatimuksia.

Yhteiskunnallamme on suuria haasteita kestävämmän huomisen rakentamisessa, ja me haluamme olla siinä mukana. Teemme oman osuutemme tarjoamalla kestäviä ratkaisuja kiinteistöihin, teollisuuslaitoksiin ja infraan aina voimalaitoksista sairaaloihin, palvelinkeskuksista urheiluhalleihin ja toimistokiinteistöistä päiväkoteihin. Ilman edistyksellistä teknologiaa ja älykkäitä ratkaisuja kiinteistöille ja teollisuudelle emme selviä näistä haasteista. Tarjoamistamme ratkaisuista voit lukea tarkemmin uudistuneelta verkkosivultamme osoitteessa www.caverion.fi.

Caverion on sitoutunut hidastamaan ilmastonmuutosta ja on myös asettanut itselleen kunnianhimoisen kestävän kehityksen tavoitteen: vuoteen 2030 mennessä yhtiön hiilikädenjälki on 10 kertaa isompi kuin sen oma hiilijalanjälki. Lisää tästä tavoitteesta voit lukea osoitteessa caverion.fi/kestava-kehitys. Tutustu uudistuneeseen Caverion.fi:hin

Kiinnostaisiko ura Caverionilla? Tutustu avoimiin tehtäviin: rekry.caverion.fi

Otamme mielellämme vastaan palautetta uudistuneista nettisivuistamme osoitteessa: markkinointiviestinta@caverion.com tai anna palautetta sinun asiakasyhteyshenkilöllesi.