Kylmätekniikka ja jäähdytys.jpg
05.01.2021 Lehdistötiedote

Huurteen Suomen kylmätekniset ratkaisut sulautuivat Caverioniin – Kaikki kiinteistön ratkaisut asiakkaille yhdeltä kumppanilta

Caverion osti Huurre Group Oy:n kylmäteknisten ratkaisujen liiketoiminnan marraskuussa 2019. Huurre Finland Oy:n Suomen kylmäteknisten ratkaisujen, kylmätilaprojektien sekä kylmähuollon liiketoiminnat sulautuivat Caverion Suomi Oy:öön 5.1.2021 ja toimivat jatkossa Caverion Suomi Oy:n nimen alla.

Osana järjestelyä Huurteen Kuopion jäähdytysyksikkötehtaan liiketoiminta yhtiöitettiin 1.1.2021 Huurre Technologies Oy:n nimellä toimivaksi osakeyhtiöksi, joka on Caverion Oyj:n kokonaan omistama tytäryhtiö. Kuopion tehtaalla valmistetaan CO2-teknologiaa hyödyntäviä HUURRE ECO -jäähdytysyksiköitä ja lämpöpumppuja. Yhtiön operatiivinen liiketoiminta jatkuu ennallaan perinteikästä HUURRE -brändiä hyödyntäen.

Kylmätekniset palvelut luovat kestävää vaikutusta osana kokonaisvaltaisia ratkaisujamme

Caverionin kylmätekniset palvelut käsittävät kokonaisvaltaisen tavan tuottaa kaiken kiinteistöissä tarvittavan kylmä- ja lämpöenergian. Kylmälaitteiden huolto- ja ylläpitopalvelumme ovat myös Suomen kattavimmat. Kehitämme uusia energia- ja kylmäteknisiä ratkaisuja, jotka yhdistettyinä muihin ratkaisuihimme tukevat rakennetun ympäristön kestävää kehitystä.

Lisätietoja: Kari Reunanen, liiketoimintajohtaja, Energia ja Kylmä, Caverion Suomi Oy, puh. 040 844 3366 kari.reunanen@caverion.com tai Kirsi Hemmilä, viestintäpäällikkö, Caverion Suomi Oy, puh. 050 390 0941, kirsi.hemmila@caverion.com