City view and BlueSky - web.jpg
18.02.2021 Lehdistötiedote

Caverion on nyt YK:n Global Compactin jäsen - paremman maailman puolesta

Ylpeänä kerromme, että Caverion on nyt mukana YK:n Global Compactissa, joka on maailman suurin yritysvastuualoite.

Global Compact on strateginen aloite yrityksille, jotka ovat sitoutuneet noudattamaan toiminnassaan ja strategiassaan kymmentä yleismaailmallisesti hyväksyttyä ihmisoikeuksiin, työelämään, ympäristöön ja korruptionvastaiseen toimintaan liittyvää periaatetta.

Allekirjoittamalla Global Compacting Caverion sitoutuu sisällyttämään aloitteen ja sen periaatteet strategiaamme ja yrityskulttuuriimme - ja viestimään niistä työntekijöille, omistajille, toimittajille, yhteistyökumppaneille, asiakkaille ja muulle yhteisölle.

"Julkistimme marraskuussa 2020 kunnianhimoiset vastuullisuustavoitteemme. Tavoitteenamme vuoteen 2030 mennessä on luoda ratkaisuillamme kestävää vaikutusta siten, että positiivinen hiilikädenjälkemme on 10 kertaa suurempi kuin oma hiilijalanjälkemme. Global Compactiin liittyminen viestii, että otamme ihmisoikeus, työelämä- ja ympäristöasiat sekä korruption vastaisuuden vakavasti. Myös asiakkaillamme on korkeita odotuksia toimintaamme ja kestävään tarjontaamme," sanoo Thomas Hietto, Caverionin varatoimitusjohtaja ja Caverion Palvelut, kestävä kehitys ja Smart City -ratkaisuista vastaava johtaja.

Global Compactiin on liittynyt globaalisti yli 16,000 yritystä ja organisaatiota, jotka sitoutuvat kehittämään liiketoimintaansa yhä vastuullisemmaksi.

Lue lisää kestävästä kehityksestä uusilta nettisivuiltamme

Lisätietoa:  Joona Lattunen, Group Sustainability Manager, joona.lattunen@caverion.com, +358 40 739 4647