27.10.2016 Pörssitiedote

Caverionin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2017

Caverion Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2016 julkistetaan tiistaina 7.2.2017. Vuosikertomus vuodelta 2016 sisältäen tilinpäätöksen julkaistaan viimeistään viikolla 8/2017.

Caverion julkistaa lisäksi kolme taloudellista raporttia vuonna 2017:

Osavuosikatsaus tammi−maaliskuulta 28.4.2017
Puolivuosikatsaus tammi−kesäkuulta 20.7.2017
Osavuosikatsaus tammi−syyskuulta 27.10.2017

Tilinpäätöstiedote, puolivuosikatsaus ja osavuosikatsaukset julkistetaan noin klo 9.00 Suomen aikaa. Caverion noudattaa niin sanottua suljettua ajanjaksoa 30 päivää ennen kyseisten raporttien julkaisemista.

Caverion Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä perjantaina 17.3.2017. Caverionin hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada asia varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi tulee toimittaa viimeistään 9.1.2017. kirjallisesti osoitteeseen Caverion Oyj, Jonne Heino, PL 59, 00621 Helsinki tai sähköpostitse osoitteeseen jonne.heino@caverion.com.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja antavat:  Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com  Jonne Heino, lakiasiainjohtaja, puh. 0400 422 403, jonne.heino@caverion.com