24h HelpDesk - Laadukasta asiakaspalvelua jo 20 vuoden kokemuksella

Caverionin 24h Kiinteisto-HelpDesk


Valtakunnallisessa palvelukeskuksessa on yhdistetty kaksi toimintoa: 24h HelpDesk asiakkaillemme ja oman huoltohenkilöstön tuotannonohjaus. Yhdistettynä toiminnot takaavat tehokkaan tilausten ohjauksen eteenpäin. 

Palvelua ja järjestelmiä on kehitetty jo 20 vuoden ajan sekä toimintamallit ja ohjeistukset on hiottu vastaamaan asiakkaidemme tarpeita. Palvelukeskuksessa ollaan huoltotoiminnan ytimessä ja tekemisissä kaikkien talotekniikan osa-alueiden kanssa. 

Perusteellisesti perehdytetty henkilökunta pitää yllä palvelun laatua ja hyvää yhteishenkeä. Tuotannonohjaus toimii päivittäin tiiviissä yhteistyössä huoltoasentajien ja huoltopäälliköiden kanssa ja tuntee hyvin koko Caverionin huoltohenkilöstön, kohteet ja paikalliset sopimukset ympäri Suomen.

24h HelpDesk -palvelun yhteystiedot löydät täältä

HelpDesk 24/7 – Helppoutta asiakkaalle

HelpDeskin tehtävänä on tarjota asiakkaillemme mahdollisuus ilmoittaa kiinteistöjen vikailmoitukset ja huoltopyynnöt helposti yhden kanavan kautta ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Tavoitat meidät aina - HelpDeskin puheluiden vastausaika 24h-palvelussa oli vuonna 2019 vain 14 sekuntia. 

Kaikki kontaktit tallentuvat moderniin tikettijärjestelmäämme ja lisäksi sisään tulevat puhelut nauhoitetaan koulutusta varten. Järjestelmämme mahdollistavat monipuolisen, avoimen ja tarkan raportoinnin asiakkaillemme

Tiesitkö että..? Kiinteistön hälytyksistä jopa 90 % on hoidettavissa etähallinan avulla ilman vierailua itse kohteessa. Automaatiojärjestelmän lähettämistä kiireettömistä hälytyksistä johtuvat hälytyskäynnit vaikuttavat merkittävästi kiinteistön ylläpitokustannuksiin.

Arvioi oman kiinteistösi potentiaaliset säästöt kiinteistön hälytyskäyntilaskurillamme

Kiinteistösi kuntoon asiakaslähtöisellä ja ammattitaitoisella asiakaspalvelulla

Asiakkaita palvelee ammattitaitoinen ja ystävällinen asiakaspalvelun henkilöstö, joka vastaa kiinteistösi hyvinvoinnista ja toimivuudesta, olipa kyseessä liike- tai toimistokiinteistö, taloyhtiö, tuotantolaitos, teollisuusrakennus tai laitetila. 

HelpDesk on saanut asiakkailtamme erittäin hyvää palautetta ammattitaidosta, ystävällisyydestä ja nopeudesta. Palvelun laatua mitataan jatkuvasti ja asiakastyytyväisyys on keskiössä kehittäessämme koko ajan palveluamme.

Caverion SmartView alustan avulla voit helposti seurata kiinteistöhuollon toimenpiteitä

Yksi alusta kokoaa yhteen kaikki kiinteistöjohtamiseen tarvittavat toiminnot. Caverion SmartView on aina käytettävissä ja tarjoaa reaaliaikaista tietoa kaikkiin tarpeisiisi. Alustan avulla pystyt seuraamaan kaikkia tehtyjä tarkastuksia, tarkastuksien raportteja ja etävalvomon hälytysten tärkeysjärjestystä.

Lue lisää SmartView:sta


Pyydä tarjous tai lisätietoja

Kurkkaa Instagramista mitä työcaverimme kertoo työstään HelpDeskissä

 

Referenssit