19.12.2013 Sijoittajauutinen

Caverion voitti SINTEFiltä urakan laboratorion rakennusjärjestelmien suunnittelusta ja asennuksesta Norjassa

Caverion on solminut sopimuksen, joka koskee tutkimuslaitos SINTEFin Trondheimissa Norjassa toteutettavaa Energy Laboratory -hanketta. Caverion hoitaa urakan kaikki tekniset vaiheet: putki- ja ilmastointityöt, sähköasennukset ja kaasuasennukset. Lisäksi Caverion vastaa teknisen laitteiston suunnittelusta. Laboratorion pinta-ala on 4 800 m2, ja sopimuksen arvo on 2,75 miljoonaa euroa.

– Tämä on Caverionille tärkeä hanke Trondheimissa. SINTEF on meille tärkeä asiakas sekä rakennuttajana että kiinteistönomistajana, kertoo Caverionin Keski-Norjan markkinointipäällikkö Hans Martin Sivertsen.

Caverion aloittaa työt helmikuussa 2014, ja niiden on suunniteltu valmistuvan huhtikuussa 2015.

SINTEF on monialainen tutkimuslaitos, joka edustaa teknologian, luonnontieteiden, lääketieteen ja yhteiskuntatieteiden kansainvälistä huipputietämystä. SINTEF on riippumaton ja ei-kaupallinen yritys. Sen tutkimustoimeksiannoista saatu tuotto sijoitetaan uusiin tutkimuksiin, tieteelliseen laitteistoon ja kehittämistyöhön.

Lisätietoja:

Hans Martin Sivertsen, markkinointipäällikkö, Caverion Norge AS, puh. +47 900 58 725, hans-martin.sivertsen@caverion.no