29.11.2013 Sijoittajauutinen

Caverion vastaa Suomen Pankin kiinteistöjen ylläpitopalveluista

Kiinteistötekniikkayhtiö Caverion ja Suomen Pankki ovat tehneet sopimuksen kiinteistöjen ja talotekniikan huolto- ja ylläpitopalveluista. Sopimus kattaa Suomen Pankin tilat Helsingin Kruununhaassa ja kiinteistön Vantaan Turvalaaksossa.  Sopimus astuu voimaan 1.4.2014.

Caverion huolehtii kiinteistöjen putki-, ilmanvaihto-, sähkö- ja rakennusautomaatiotöiden (LVISA) huollosta ja ylläpidosta. Sopimukseen kuuluu myös kiinteistöjen energiatehokkuuden kehittäminen.  Caverionin asiantuntija, energiamanageri, seuraa kiinteistöjen energiankulutusta, selvittää säästö- ja optimointimahdollisuuksia sekä raportoi toimenpiteistä.

– Yhteistyömme Suomen Pankin kanssa on jatkunut pitkään ja olemme kehittäneet yhdessä tehokkaita palvelumalleja. Kiinteistöjen energianhallinnassa, teknisessä huollossa ja palvelujen johtamisessa hyödynnämme laajaa kokonaispalveluamme, sanoo liiketoimintayksikön päällikkö Raimo Ojanen Caverionista.

Lisätiedot:

Raimo Ojanen, Caverion Suomi Oy, Liiketoimintayksikön päällikkö, puh. 050 390 2004, raimo.ojanen@caverion.fi