24.09.2013 Sijoittajauutinen

Caverionin huoltosopimukset laajenevat Venäjällä

Kiinteistötekniikkayhtiö Caverion on allekirjoittanut Pietarissa ja Moskovassa sopimuksen Burger King -ravintoloiden taloteknisten huoltopalveluiden laajentamisesta sekä DIXY-elintarvikemyymälöiden taloteknisestä huollosta useissa kaupungeissa.

Burger Kingin kanssa tehty sopimus laajentaa vuonna 2012 alkanutta yhteistyötä koskemaan kaikkiaan yli 65 ravintolaa. Sopimus koskee kiinteistöjen kaikkien talotekniikkajärjestelmien huoltoa ja korjauksia.

Burger King on Venäjän toiseksi suosituin pikaruokaketju heti McDonaldsin jälkeen. Burger Kingin ravintoloita on ympäri Venäjää, muun muassa Moskovassa ja Moskovan alueella, Vologdassa, Tserepovetsissa, Krasnodarissa, Sotchissa, Omskissa ja Ekaterinburgissa.

DIXY-elintarvikemyymälöiden huoltosopimukset koskevat Tulan alueella noin 60 myymäläkiinteistön sekä Pskovin ja Novgorodin alueella liki 50 myymälän talotekniikan huolto- ja korjauspalveluita.

– Kiinteistöjen tekninen huolto on meillä kasvava liiketoiminta ja se on myös strategiamme mukainen kasvusuunta. Meillä on tällä hetkellä hoidossamme yli 1300 huoltokohdetta. Suuri osa asiakkaistamme on länsimaisia ja venäläisiä kaupan tai ravintola- ja elintarvikealan ketjuja sekä teollisuusyrityksiä, joilla on toimipaikkoja eri puolilla Venäjää, kertoo Caverionin toimintaa Venäjällä johtava Seppo Hakala.

Lisätiedot:
Seppo Hakala, pääjohtaja, ZAO Caverion St.Petersburg, puh.  +7 921 912 20 72, seppo.hakala@caverion.ru
Vyacheslav Karpovich, Service Director, OOO Caverion Elmek, puh. +7 915 490 46 21, slava.karpovich@caverion.ru